Instagram

Kudy k nám


MeetFactory, o. p. s.
Ke Sklárně 3213/15
150 00 Praha 5

GPS souřadnice:
50.053653
14.408441

Otevírací doba:
13:00 do 20:00 + dle večerního programu

Psí dny | Bazén Barrandovských teras

Ke Sklárně 3213/15, Praha MeetFactory

28. 7. 20:00
27. 7. 20:00
26. 7. 20:00
27. 6. 21:00
26. 6. 21:00
25. 6. 21:00
21. 6. 21:00
8. 6. 21:00
26. 5. 20:00
25. 5. 20:00
21. 5. 20:00
20. 5. 20:00

Sraz ve 21:00 v červnu / 20:00 v červenci na tramvajové zastávce Hlubočepy, odkud vás herečka dovede na místo představení. Na místo se můžete vydat také na vlastní pěst za doprovodu našeho pdf průvodce.


„Jestli si někdy vzpomeneš na tohle léto v Řecku, hořící palmy a nedopalky od cigaret v prachu u cesty, jestli si někdy vzpomeneš, nebudeš vědět – na co.”

Nejjižnější místo Evropy. Ostrov, kam kdysi zabloudil Odysseus, aby ho tu na sedm let uvěznila Kalypsó. Svého času tu žilo na 8000 obyvatel, později se v důsledku eroze a vyčerpání přírodních zdrojů, především vody, vylidnil. Cestují na něj především dobrodruzi, tzv. hledat sami sebe. Jako Jamie, jehož vztah s Julií se vyčerpal. V Řecku je opravdu extrémní vedro, časté jsou požáry a Julie za Jamiem přijede, aby se naposledy pokusila oživit téměř vyhaslý cit. Rozhodnou se pro zvláštní experiment. U cesty je nalezena mrtvola. Klimatická změna se fatálně projevuje na chování lidí. Jaké jste měli léto vy?

Režie: Natália Deáková
Scénář a dramaturgie: Matěj Samec
Scéna: Pavel Svoboda
Kostýmy: Jana Smetanová
Hudba: Jakub Kudláč
Produkce: Magda Juránková

Hrají: Pavel Neškudla, Zuzana Ščerbová, Lucie Domesová, Anežka Šťastná

V českém jazyce, bez anglických titulků 

Délka trvání: 1 hodina 

V případě nepřiznivého počasí vás budeme kontaktovat o náhradním termínu. 

Premiéra: 27. 8. 2018 na lodi Altenburg 1964, obnovená 24. 6. 2019 v bazénu pod Barrandovskými terasami

Vstupné:
300 Kč 
200 Kč pro studenty a občany s trvalým pobytem na Praze 5 

Rezervace vstupenek na rezervace.divadlo@meetfactory.cz.
Chcete darovat divadlo? Celoročně nabízíme možnost lístek proměnit v dárkový voucher.

*Inscenace byla uváděna v létě roku 2018 na lodi Altenburg v Holešovicích. Kvůli jejímu uzavření byla inscenace na léto 2019 přesunuta do prostoru bazénu pod Barrandovskými terasami.

Z důvodů nařízení vlády je nutné se před vstupem do areálu prokázat:
1) negativním PCR testem (max 7 dní starým) nebo 
2) negativním antigenním testem (max 72 hodin) nebo 
3) certifikátem Ministerstva zdravotnictví o provedeném očkování nebo
4) divák / divačka 
prodělal laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u ní doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní, přičemž se musí jednat o osobu bez klinických příznaků onemocnění COVID-19.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na sales@meetfactory.cz 
Pokud se tyto nařízení v průběhu sezóny změní, budou všichni se zakoupenou vstupenkou či rezervací o tom informováni emailem. 
Děkujeme :) 

 


Ohlasy:

Rozhovor DN: Chtěl bych MeetFactory profilovat spíše apoliticky

„Daří se ji [detektivní atmosféru] budovat i tím, že Samec divákům nic nedaruje, před nimi se totiž odehrávají zdánlivě nesouvislé střípky: tu aktuální dění na ostrově, tu chvíle jen několik dní staré, tu dávné vzpomínky na první seznámení manželů. Takový koncept bývá často využit k zmatení diváka či zakrytí dějové neobratnosti, ale v Psích dnech funguje. Pomáhá tomu i jasná režie Natálie Deákové, která k lepšímu porozumění využívá celého prostoru hypotetického ostrova.” – Tomáš Šťástka, iDnes.cz

„Site-specific charakter inscenace působí sám o sobě, takže stačí přidat jen odysseovské aluze a čtyři figury, z nichž každá má jasně danou funkci v mozaikovitém – a velmi zručně napsaném – příběhu o lásce a smrti.” – Martin Zajíček, A2 kulturní čtrnáctideník​

„Z mého pohledu vybočuje z (…) dost politicky laděných inscenací [MeetFactory]. Je to příběh s až mytickými kořeny, hodně pocitová záležitost. (…) Zaujal mě text, který obsahuje tajemství a nejednoznačnost, ale i práce s prostorem na lodi. Diváci v průběhu představení mění stanoviště a využívají se detailní i hodně vzdálené pohledy na herce. (…)” – z rozhovoru, Jana Soprová, Divadelní noviny¨

Čtveřici herců vede režisérka Natália Deáková k úspornému, civilnímu projevu, aniž by však byli nutně konkrétní a doslovní. Vláčné tempo, v němž plynou jednotlivé situace, se pozvolna přesýpá z jedné rozpálené dlaně do druhé jak písek. Skoky v čase sympaticky rozrušují osu vyprávění, v níž jde daleko víc o náladu než kauzalitu. Atmosféru pochopitelně významně spoluvytváří zvolená lokace. Herci se pohybují po dně, ale i v okolí vypuštěného bazénu, nad nímž se tyčí torzo skokanského můstku, o kterém se v Psích dnech mluví. Můstek lze vnímat i jako metaforu celého příběhu. Metaforu pro zmizelé a znovu nalezené.” – Marcela Magdová, Metro